جزئیاتی در خصوص ایمونوتراپی سرطان

گروه سلامت و پزشکی مجله اینترنتی ائویمیز : ایمونوتراپی سرطان به هرگونه مداخله گفته می‌شود که سیستم ایمنی را وادار به حذف بدخیمی می‌کند. در ایمونوتراپی موفق پاسخ ضدسرطانی تولید می‌شود که این پاسخ سیستمیک، اختصاصی و قابل تحمل است و به محدودیت‌های اولیه در درمان‌های سنتی غلبه می‌کند.

در مقاله مروری حاضر، روش‌های موثر بر سیستم ایمنی در درمان سرطان از جمله سرکوب سیستم ایمنی در ریز محیط تومور، واکسن‌های سرطانی و سلول‌های T تطبیقی درمانگر آورده شده است.

 

جزئیاتی در خصوص ایمونوتراپی سرطان جزئیاتی در خصوص ایمونوتراپی سرطان

 

درمان‌های دیگر ترکیبی و مولکولی افزون بر بررسی موفق‌ترین رویکردهای ایمونوتراپی سرطان، با کمک نانومواد حاصل شده است.

نانومواد به‌عنوان تعدیل‌کننده کارآمد و متنوع واکسیناسیون در درمان سرطان گسترش یافته است.

به‌تازگی، گسترش واکسن‌های سرطانی بر روی واکسن‌های زیرگروه بوده است که شامل آنتی‌ژن‌های خالص شده توموری یا اپی‌توپ‌های آنتی‌ژنیک هستند

با این‌حال، واکسن‌های زیرواحد حلال کمابیش پاسخ‌های لنفوسیت T سیتوتوکسیک ضعیفی القا می‌کنند که استفاده از آن‌ها را در سرطان محدود می‌کند.

برای غلبه بر این مشکل، کلوییدهایی در مقیاس نانو می‌توانند استفاده شوند تا ارایه آنتی‌ژن توسط عملکرد فاگوسیتی کارآمدتر شود.

نانومواد با چندین عملکرد افزایشی جهت سرکوب همزمان و ایمنی‌زایی در ریزمحیط تومور تأثیرات هم‌افزایی چشمگیری را در مقابله با تومورزایی در مدل‌های پری‌کلینیکال نشان داده‌اند.

در این راستا، آن‌ها چشم‌انداز خوبی را به‌دلیل کسب نتایج موفق با چیره شدن بر محدودیت‌های روش‌های درمانی حاضر نشان داده‌اند.

در این مقاله مروری سعی شده است چشم‌انداز جدیدی را برای روش‌های درمانی ایجاد کند و امید است درمان بیماران با بیشترین تاثیر و کمترین اثرات جانبی در آینده نزدیک صورت گیرد.

 

این مقاله نوشته شده توسط :

نگین صفارزاده، عالیه فرشباف، جواد توکلی-بزاز

مشاهده مقاله  در سایت مجله دانشکده پزشکی


بارداری ، مدل لباس، آموزش آشپزی و خودرو سرطان ,ایمونوتراپی ,واکسن‌های ,درمان ,نانومواد ,روش‌های ,ایمونوتراپی سرطان ,سیستم ایمنی ,نشان داده‌اند ,روش‌های درمانی ,واکسن‌های سرطانی , منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش نکات دامداری و دامپروری chawshinkala https://www.nasimaghili.com/ خانه سونی مهتاب رایان(دانلود-آموزش-آنتی ویروس) دانلود رایگان 2 فــروش خـــاویـــار ایــران در داخل کشور توریاب